Müşteri İlişkileri Manifestosu

  1. Hayallere hayat vermek için tüm faaliyetlerimizde sürdürülebilir bir dünya hedefiyle, yenilikçi ve müşteri odaklı davranırız. Müşterilerimize, dijital dünyanın faydalarını kullanarak kaliteli, hızlı, öncü, güvenilir hizmetler sunmak ve fark yaratan kusursuz bir deneyim yaşatmak esas ilkemizdir.
  2. Müşterilerimizin kolayca erişebileceği, birbiriyle etkileşim halinde olan iletişim kanalları ile geri bildirim mekanizmaları kurar ve gerekli aksiyonları alırız.
  3. Müşterilerimiz ile güvenilir, samimi ve kalıcı ilişkiler kurmayı önemseriz. Bu sürecin kusursuz bir müşteri deneyimine dönüşebilmesi için düzenli aralıklarla müşteri beklentilerini izler, memnuniyetini ölçer, takip eder ve raporlar, iyileştirmek için çalışmalar yaparız.
  4. Müşterilerimizin önerilerini titizlikle ele alır, hizmet ve ürünlerimizi geliştirmek için kullanarak açık inovasyonu hayata geçiririz.
  5. Müşterilerimizle birebir temas kuran çalışanlarımızın, iş ortaklarımızın geri bildirimlerini dinler, onları kusursuz müşteri deneyimi konusunda eğitir, uzmanlık ve gelişimlerini destekleriz.
  6. Sorumlu pazarlama ilkeleri çerçevesinde, ürün ve hizmetlerimizin iletişiminde toplumsal eşitliği gözeten, insan haklarına saygılı, adil, şeffaf, açık ve doğru bilgi paylaşan bir yaklaşım gözetiriz. Müşterilerimizin çevresel ve sosyal konularda farkındalıklarını artırmaya yönelik iletişim faaliyetleri yapar, müşterilerle ortak çalışmalar düzenleriz.